Nuruummm bukadar uyutmaya zorlamanın bi anlamı yokki, bırakın yolu izlesin otursun, benm oğlum hiçbirZmn gece uykusuna 7 8 de geçmedi geçmesinide istemem çünkü akşam zaman geçiriyoruz aktivite yapıyoruz babasıyla oynuyor 8 de yatınca nolcak. Oğlum az önce uyudu hiçte zorlanmıyorum uyuturken. Bu kadar kasmayın