Annesivebebesi böbreklerinize de bir baktırsanız mı altta yatan bir problem olabilir,bende de oluyordu sürekli hala daha da olur artık canıma tak etmişti ultrasona hatta tomografiye bile girdim sonuç böbreklerimde doğuştan gelen bir anomali olduğu o yüzden enfeksiyonu böbreklerimin kendisinin yaptığını söylemişti doktor.İhmal etmeyin bence