Pnrzengin Kızlar 4. Ayımıza girdik bebeğim emmek istemiyor gündüzleri ben onu uyutup öyle emzırıyorum kilosu düşecek die çok korkuyorum. Uyuma güçlüğü cekıyor ağlıyor sureklı mızmız çok yoruluyorum böyle olan varmı aranızda lutfen yardım
Annesivebebesi Pnrzengin Atak dönemi muhtemelen..Herkes söylüyor 4.ay çok zor diye Allah yardımcınız olsun biz daha 3 aylık olcaz inşallah.Hayırlısı bakalım umarım kolay atlatırız
AlpveHan Pnrzengin atak dönemindedir sakin olun atak bitince her şey düzelecek bebişiniz yeni becerilerle eski haline geri dönecek biraz sabır
aytendo_ @Pnrzengin benim oğlumda 4 ay 3 günlük uyutmakta sıkıntı yaşıyorum 2 gündür göğsümde uyuya kalıyor yerine yatırınca mızmızlanıyor kucağımda uyumak istiyor
Demetim Pnrzengin ayakta gezerek yada hafif dalmasını bekleyerek emzirmeye çalış bizimki 3 ay 25 günlük yaklaşık 3 haftadır reddediyor hafifledi artık daha az reddediyor biraz kilosuda düştü ama inanılmaz yemi şeyler öğrendi zor oluypr ama sonucu çok keyifli biraz sabır☺️
Pnrzengin Nasıl dırenıyor emmemek için anlatamam artık tükendim kendı kendıme bağırıp sınırımı atıyorum bebeğime degıl yanlış anlaşılmasın gözlerim doluyor artık ağlama derecesine gelıyorum başka bir bebek oldu uzun sürer mi acaba
bugun3101 Pnrzengin bende sürekli mutfakta poşetin içine bardak koyup kırmıştım 😂😂😂 sinirimi öyle çıkarmıştım. Ne yapalım ne kadar anne olsakts insanız. Bi yerde tükeniyoruz. Korkma geçecek. Hep böyle kalmayacak. Seni çok iyi anlıyorum. ☺️
Pdrmdr Pnrzengin bebeğim 3 ay 20 günlük aynılarını yaşıyorm emmek istemiyor kendini geriye doğru atıyor kucağımda kilo alımı yok denecek kadar az evde tartıyorum ve uyku düzeni mahvoldu uyutuyorm yerine koyuyorm 5 dk sonra uyanıyor gece 4 saat aralıksız uyurdu şimdi 2 saat sonra kalkıyor ve sabaha kadar her saat başı uyanıyor emip uyuyan çocuk emdikten sonra ağlıyor kusuyor bide sürekli emdiğini çişini de az yapıyor
bugun3101 Ay uyku gerilemesi dönemi. Ah bende ne çektim saç baş yoldum resmen uyuturken. Kriz geçiriyordu. 5. Aya girdiğimiz gün düzeldi. Bununla ilgili videolar var YouTube’da izleyin yardımcı olur belki. Emme konusuna gelince ben oyuna çevirmiştim. Yerde oynarken yanına uzandım yatarak verdim. Biraz içti biraz oynadı içti oynadı. Sonra kucağımda gezerek sallayarak emzirdim. Öyle öyle geçti. Senin de geçecek
Lay Bu ayda 400gr kilo alımı normal dedi bizim drmuz hareketlendiği ve etrafa ilgisi arttığı için emmek istemiyordur zamanla düzelir. Bizim kız 4. Ay boyunca 460gr almış yalnızca bugün kontrolde dr yeterli olduğunu söyledi
2020arel Pnrzengin bizde 4.ayda aynı sorunları yaşadık çok korkmuştum hatta meme reddi olacak diye. Fakat hiç pes etmeden bütün yöntemleri deneyin. Benim deneyim de yatarak emzirme oldu aynı zamanda yatarken onunla konuşup şarkılar söylüyordum parmaklarımı kullanıp ilgisini çok cekiyordu. Ve en önemlisi bence emmesi için zorlamamak çok direniyorsa ara verin 10 dakika sonra tekrar deneyim. Umarım kolay geçer 🙏
Nuray23 Pnrzengin benim bebegimde 3. Ayin icinde basladi uyku sorunu olmadi ama mama icmiyordu resmen zorla agzina sokuyodum asla almiyor diliyle itiyor. Ve herzaman 1kg nun ustnde kilo alirdi o ay 1 kg bile almamisti. Simdi 4. Ayin icindeyiz istahsizlik devam ediyor naparsam yapiyim icmek istemiyor. Insallah gecer..
Lina21 Pnrzengin bende 4 ay 26 gunluguz öyle bir huy değiştirme Yok bende bu ayda çok yorulmuştum uyumuyor emmiyor ağlıyor sürekli sallanmak istiyor ama geçiyor biraz sabırlı olun sakin davranın oda düzelecek emin olun