elfeyllzdmr Kızlar 8 buçuk civarı derin uykuya dalıyor kızım. Tok olarak uyumuş oluyor gece yatmaya gelince 23:30 civarı uyur vaziyette kucağıma alıp emziriyorum. Onun dışında sabaha kadar ayrıca uyandırmalı mıyım yoksa ağladığı zaman mı emzirmeliyim
Hill97 elfeyllzdmr eger bebeginiz emmeye kendi uyaniyorsa siz uyandirmayin bencede ama uyanmiyorsa 4 5 saatte bir uyandirin bence daha kücük cunku bazi doktorlar 7 saate kadar uyuyabiliyor diyor ama benim fikrim okadar bekletmemeli çok okuyup arastiriyorum daha karacigeri yeterli insülin salgilayamadigi icin ve maglum yaz ayi havalar sicak susuzluk ihtimaline karsi uyandirin derim
aleyyy elfeyllzdmr biz 3 ay 20 günlüğüz yaklaşık 2.5 ayından beri kendisi uyanınca veriyorum uykusunu asla bölmüyorum akşam 8 de emiyor gece uykusuna yatıyor saat 1 e gelirken mırıldanıyor gözler kapalı bir daha emziriyorum bir daha saat 6 da uyanıyor şuanlık düzenimiz bu umarım bu şekilde gider çok zorlamıyor beni çok şükür
Prens-annesi56 Hiç dokunmayın kendisi uyansın acıkınca uyanır sonra alışır hep uyanır benim oğlum gibi 9aylık şuan yeni yatı sabaha kadar 2 3 4 kez kalıyor sabah 7. De yakta