Benim de sallanarak uyurdu artık dayanılmayacak hale geldi 4 aylıkken emzirerek uyutmaya başladım. Çok küçük oldukları için hemen alışıyor zaten. Kucağımda pış pış yaparsın hafif sallayarak biraz mızmızlanır sonra alışır. Tabi emzirerek uyutmakta bağımlı uyku o da yorucu. Gündüz bazen sadece emerek uyuyor hele diş döneminde. Bunlarin hepsi gecici donem diye avutuyorum kendimi. Bazen cok gerilsede insan onlar meleklerimiz bizim. Umarım kısa zamanda yoluna koyabilirsin düzenini