Dyldrm Kizlar asla gündemi takip edemiyorum çok yoğun bir işim ve 11 aylik bebegim var kalan zamanimi hep onunla gecirmeye calisiyorum bi kac yerde afganlilarin sinirdan gectigini okudum taciz tecavuz hirsizlik varmis bunlarda okuduklarima gore. Neden ulkemize geliyorlar ve neden kabul ediliyorlar suriyeliler gibi bir sorunumuz varken. Ben acikcasi burda okuduklarimdan sonra endise etmeye basladim ulkemiz icin. Beni biri aydinlatabilir mi noluyor ulkelerinde de buraya goc ediyorlar valla burdan goruyorum bende olaylari
PortakalliKahve Dyldrm benim bildiğim ise soylu’nun açıklamasına göre afganlılar kardeşimiz miş. Ülkemiz zor durumdayken bileziklerini göndermişler miş
Abf Dyldrm afganistandan NATO ülkeleri çekiliyor, talibandan kaçan afganlar da Avrupaya geçmek için bize geliyorlar, Avrupa ile yapılan anlaşma gereği Türkiye ye gelen göçmenlerin Avrupa ya geçmesine Türkiye izin vermiyor, ve ihale bize kalıyor
AloneMom Dyldrm İkinci kızıma hamileydim 2 yıl önce buzamanlar.Karin ağrısıyla hastaneye gittik. Okadar insanin içinden Afganlı küçük kız bana yerini vermişti abla gel diye.Hic unutmam o küçük kızı.Biraz konuşmuştuk.Taliban anne babasını öldürmüş abisi ve yengesiyle Eskişehir’de yasiyorlarmis.Cok üzülmüştüm. Ordada Suriye gibi iç savaş var bildiğim kadarıyla.🤔 Suanki durum nedir bilmiyorum ama
AsyaninAnnesiiii PortakalliKahve 😂😂😂 bizi yiyecek anam bunlar devlette devletlikten çikti resmen adamlar disardan it gelse onu bile daha cok sahiplenirler .
Splash-Splash-Love PortakalliKahve Umarım bunu uyduruyorsunuzdur Böyle bişey gerçek değildir. Umarım yalandır Hayır kaldıramam Olabilir mi? Olabilir neden olmasın ki? Şu an içimden geçenleri birebir yazdım.
Dyldrm AloneMom ya böyle bakınca evet çok üzücü bir durum gerçekten içim acıyor böyle şeyler duyunca ve bir turk olarak bende boyle bir durumda kol kanat gerilmeli mazlumlarin umudu olunmali diye dusunurum tabiki. Fakat taciz tecavuz yiyecek gibi bakmalari hirsizlik vs duyunca da yeter artik diyorum zaten kendi icimizdekilerle savasiyoruz birde yenileri eklenmesin diye soylenmekten de kendimi alamiyorum acikcasi
aksam_ Dyldrm Afganistan da nerdeyse 10 yıldır bir iç savaş var. Ülkesinin kontrolüne ABD askerleri yardım ediyordu. ABD askerleri önünüzdeki ay ülkeyi terk edecek. Ülkede Taliban gibi bir örgüt yönetimi ele geçirmek istiyor. ABD çekilirse ülke Taliban a kalacak. Afganlar da Taliban yönetimi istemiyor bu sebeple ülkeden kaçıyor. Çünkü Taliban ülkenin heryerinde bombalı eylemler yaparak sivilleri öldüren bir örgüt yani can güvenlikleri yok
Dyldrm aksam_ olaylarin iç yüzü buysa evet çok üzücü bir durum Allah kimseyi vatansiz koymasin Allah korusun bugun ulkemizde bir problem olsa bizim gidecek yerimiz yok. Ve boylede düşününce hep ihale bize kaliyor ve sıkıntıyı bizim milletimiz cekiyor diye istemiyorum acikcasi. Taciz tecavuz hirsizlik vs diye yazmis burdakiler ben de endise ettim acikcasi zaten kendi vatanimizda multeci gibi olmustuk simdide yeni bir millet çıkıyor olan yine bize oluyor
PortakalliKahve AsyaninAnnesiiii öyle zaten. Hem bizim vatandaşımıza taciz tecavüze yelteniyorlar hem karşılık alamayınca kafasını taşla eziyorlar (2 kere yaşandı bu olay, kızın biri öldü diğeri hastanede). ben mültecilere iyi gözle bakamıyorum malesef. Sonuna kadar da istemiyorum.hoş kimsenin umrunda değil ama..
PortakalliKahve Dyldrm suriyelilerle yaşamayı kabullenecekmişiz. Bilmem ne başkanı da böyle söylemiş. İnstagramda görüyorum bende bunları haberleri izleyemiyorum
AsyaninAnnesiiii PortakalliKahve ülkemiz zatenn bk tan di simdi dahada kotu olacak . Bende istemiyorum türkiyenin korudugu bi yere multeci kampi yapsinlar icinde marker resteran hersey olsun. Artik gina geldi ya tamam zor durumdasın ama kacan buraya geliyor. Biz gitsek kimse bizi kabul etmez . Ortalik tacizden tecavüzden geçilmiyor birde bunlar iki bacak görüp millete saldırmazsa iyi . Hepsi kotu demiyorum ama artik bku cikti ya. 30 aylik kizima birsey giydiremiyorum inanirmisiniz ya . Yemin ederim etek sort giyse bi elim hep aman duzeltiyim de ortalık pislik dolu . Ulkenin kendine hayri yok zaten . Çocuklarımız icin gelecek cok kotu bi hal alıyor….
AloneMom Dyldrm o konuda bende hak veriyorum kesinlikle.zaten içimizde hainler var birde dışardan gelmesin artık.Nereye gidiyor memleket bilmiyorum.kizlarimi nasıl bir Türkiye bekliyor bilmiyorum 🤔
Mom544154 Dyldrm amaç iç savaş çıkarmak. Baktılar türk kürt birlikte geçinip gidiyorlar. Suriyelileri gönderdiler üstüne afganlar geliyor. Avrupa mülteciler için türkiyeye para ödüyor. Ama şartı var tabi onları avrupaya salma sınırlarını sıkı tur diyor. Yani Türkiye nin karı avrupadan para alması mülteciler üzerinden.
Dyldrm Mom544154 e peki zaten yine multecilere harcamayacak mi bu parayi turkiye? Ne anlami kalirki o zaman aldigi paranın
PortakalliKahve AsyaninAnnesiiii kesinlikle haklısın. O daha bebek bile diyemiyoruz artık iyice düştüler ve erkek kız ayrımı da yok artık. Ülkemizi mahvettiler. Buna izin verenlerin de göz yumanların da allah belasını versin daha bişey söylenmiyor.
Ikrazumra19 AsyaninAnnesiiii birde okul meselwsi var yarin obur gun ayni okulu paylasip belki 20 yil sonra cocuklar evlenicekler hic hos degil ya cidden bu durum cok uzucu
PortakalliKahve Splash-Splash-Love keşke uydursaydım. Bizim ülkemiz bileziklerle kalkınmış haberimiz yokmuş 😞
Merve201119 Splash-Splash-Love olabilir tabi burası türkiye heran hersey olabilir hazirlikli olmak gerek😃
Asklepios Dyldrm bence illa mülteci barındıracaklarsa Bi seçim yapalım ya Afgan olsun ya suriyeli. Madem kurtuluşumuz yok en azından bi tane olsun. Çünkü böyle Bi kalabalık en son sur üflenince bir araya gelir sjsnjsjdnz