Dün saat 23.37 de dogum yaptım önce suni verdiler tutmayınca sezeryan a aldılar bebegim yogun bakımda süt ayıp vermek istedim ama bana dediler ki hem suniye çok maruz kaldın hem sezeryan oldun süt sagarsan gögüslerin parçalanır bebegim yogum bakımdan çıktığında nasıl bilcem sütüm varmı yokmu24 sat sagamaz sınız dediler