Splash-Splash-Love Liyaninannes Sma bence. Evolvia bu dünyadaki en kötü kokulu mama olabilir. Sadece 2 kere yaptım gerisini çöpe attım. Oğlum 3. Ayından 10. Aya kadar Sma içti
Bubirbusra Evolvia denemedim ama aptamil bebelac bebelac Gold bebevita denedim. En iyisi sma. Bebeğim çok kusuyordu. kusma bitti sma sayesinde. İştahla severek içiyor. Gelişimi gayet iyi. Online da indirimleri takip ederseniz fiyatıda çok uygun oluyor.
Bubirbusra fatos7117 en son Vodafone yanımda uygulamasında -50 TL indirim vardı orda stok yaptım 800gr sma 69 lira idi.
Bubirbusra fatos7117 genelde uygulamadan yapılan ilk alışverişte çok indirim oluyor. Hepsini indirip üye olmanızı tavsiye ederim. Annem babam çevremdekiler adına da alıyorum. Herkesin ilk alışveriş indirimi olunca baya iyi oluyor 😇 getir hepsiburada Çiçek sepeti trendyol Amazon hepsini karıştırın derim 🙏🏻
Naaaaazzzzzz Liyaninannes similac en iyisi bende evolvia kullanıyordum icinde maltodexrrin yanı seker olduğunu öğrendim tüm mamaları araştırdım içlerinde kanola kazola Palm yağı olanlar var bu laron hepsi zararlıymış en temiz olan similac
Glnc1017 Perga mama var ben onu kullanıyorum bütün mamaların İçinde Palm yağı yada Koza yağı var bebekler için çok zararlı bence bu mama bir deneyin derim
Ruzgo35 Sma canim bir kere kopurtugunu topaklandigini gormedim braz pahali oldugu icin degistim bebelac aldim cok topaklaniyo yaa