Naimeulger Öncelikle geçmiş olsun canım. Testi saat kaçta yaptırdın ? Pozitif olursan ilçe sağlıktan arıyorlar zaten negatif olduğunda aramıyorlar. Ben doğum yapacağım zaman covid testi istemişlerdi yaptırmıştım. Sabah 11:30 gibi yaptırdım 5-6 gibi çıkar demişlerdi gece 1:30 oldu ne arayan var ne soran. E-nabızdan baktım negatif. Yakınlarım pozitif çıkmıştı 2-3 ay önce onları sonuç çıkınca hemen aradılar