İyi akşamlar kızlar bugün bebeğimin bezinde sümüksü ve damla kan şeklinde ufak bir görüntü vardı dünden beri ateşi var ateş düşürücü bir kaç saat düşürüyor sonra tekrar çıkıyor doktora götürdüm maflor damla ve parol şurup verdi bu durumu yasayan annelerim neler kullandınız nasıl atlattınız ve ateş için bez ıslayıp koyayım mı