bebeğim bugün tam 4ay1 günlük oldu. son 1 haftadır emmede bi sorun yaşıyorduk zaten. günde bir kez mama vermeye başlamıştım. son 2 gündür de, gündüz uykularını da gece uykusunu da uyumak istemiyor. uyanık saatlerinde sorun yok gülüyor oynuyor, ilgilenilirse kötü bir tepki yok ama konu uyumaya gelince 4 aydır görmediğim şekilde ağlamaya başlıyor. normalde yan yana yatardık, saçını okşayarak pışpış yaparak uyutuyorum sallama kucak vs yoktu. 2 gündür nasıl uyutacağımı şaşırıyorum çığlık çığlığa kalıyor. acaba atak mı başladı diye düşündüm, bi de kendiliğinden geçip normale mi dönüyor herşey bu atak bitince yoksa huy edinir mi bunları?
teşekkür ederim şimdiden 🌼