Zhrhtc_ Yaa kizlar bebeklerinizi nasil yataga alistiriyosunuz. Cok zor durumdayim alismiyor bir turlu surekli agliyor
Hygge Zhrhtc_ Kaç aylık bebeğiniz? ☺️ Benim oğlum 6 aylıkken kendisi uyumaya başladı desteksiz, uyku arkadaşıyla. İsterseniz bir uyku arkadaşı deneyin. 🥰
-erCansu- Zhrhtc_ valla yatağa alışmasını bırak bide ayakları üstümde yüzü yüzüme değecek elide gözümde olcak ya bu sıcakta çekilecek çile değil 😂 oda yaptım ona yok istemiyor karyolasıni bizim odaya taşıdım yok öylede istemiyor ille ben olcam
Zhrhtc_ dikenlerinleydisi salliyordum sonra yatagina koyuyodum simdi sallamadan uyutmaya alistirmaya calisiryorum
Aselinannesii6 Zhrhtc_ anca annemlere vs gidersem Yanyana yatıyoruz onun dışında birde sabaha karşı yanıma alıyorum emip uyumaya devam ediyoruz o şekilde
Hum34 Bir günde olacak bir şey değil bu. Ben en başından beri yanıma hiç almadım. Almayı da düşünmüyorum. Siz de ağlayınca sakinleştirip, yeniden yatağa koyun. Bir kaç gün en fazla ağlar , sonra alışır.
-erCansu- Zhrhtc_ valla diyom gel ayağımda sallym seni yok ille gözümü oyarak uyucak valla dün eşime dedim dayanamıyorum lutfen sen git içerde yat 😂 😅😂😂😂
Hygge Zhrhtc_ Benim oğlum da 8 aylık olana kadar öyle uyudu zaten. Dönmeye başladığı an her şey bitti. Yatağına koyar konmaz dönüyor hala 🤦🏼♀️
Hum34 Zhrhtc_ olsun siz yine de ağlayınca alın kucağınıza öpün koklayın , anlatın ona. Senin yatağın diyin alışacaktır. Keşke baştan yanınıza hiç almasaydınız.
Zhrhtc_ Hum34 yanimda degildi zaten. Salliyordum uyuyunca yatagina koydum hep. Simdi sallamadan uyutmaya calisiyorum
-erCansu- Zhrhtc_ Kiiiz çok sıcak yaaa valla yapışık yatıyoruz yaa çok hoşuma gidiyor gece kalkıyor bana bakiyo sonra gotunu kafama koyuyo öyle uyuyo 😂 sabahta kalkınca kikir kikir gülüyor ama bazen bunaliyorum
semaahmet Zhrhtc_ ilkten beri hep beşiğinde yattı beşik olmadan yatmaz asla kızımda bunu denemiştim ben uykuya yanımda dagiliyirdu hop besigene koyardım öyle öyle alismisti