Kızlar 3 aylık bebeğim var emziriyorum. Dün hafiften boğazım yanıyordu bu gün felaket grip oldum. Bebişimi bu gün hiç öpmedim ama kızım devamlı kucağıma gelmek gezmek istiyor, almayınca ağlıyor. Mümkün olduğunca nefesimi farklı yöne veriyorum ama emziriyorum atak haftasında olduğu için çok huysuz sadece kucağımda ayakta gezerken pışpışlayarak uyutabiliyorum. Bebeğim de hasta olacak diye çok korkuyorum 😭