Bu bir moral postudur!! Yalnız değiliz
Sevgili gazlı bebek anneleri, gününüz nasıl geçiyor ne gibi yöntemler uyguluyorsunuz? Nasıl başa çıkıyorsunuz gaz sancısıyla? Bebişleriniz ne kadarlık? Ne kullanıyorsunuz? Hadi birbirimize taktik ve moral verelim :)))
Ben başlıyorum… oğlum 44 günlük doğduğundan beri uykuya hasretim hem ben hem de oğlum :) 4 gündür biogaia Damla’ya başladım biraz farketti bir tık rahatlama var gibi. Yanında sap simplex kullanıyorum. Mama +meme gidiyoruz önce emziriyorım sonra mama veriyorum sabah ve akşam mamasına 3 damla sab simplex damlatıyorım öğlen bir kere 5 damla biogaia veriyorum. (Biogaia bağırsak düzenleyiciymiş bu yüzden gaz damlası ile birlikte kullanınca faydalı oluyormuş.) her gün ılık duş ve duş sonrası acı elma yağı ile ayaklarına ve göbeğine masaj yapıyorum baya faydası oluyor. Omunda dışında yediklerime çok dikkat ediyorum. Mamayı asla çalkalamıyorum. Suyu ve mamayı koyduktan sonra çay kaşığının şapı ile karışana kadar karıştırıyorum hiç köpürmüyor ve gaz yapmıyor. Biberon olarakta lansinoh kullanıyorum anne memesine çok yakın şimdilik bir sorun yaşamadım. Birde gazlı bebeklerde ağızdan gaz çıkartmak çok önemliymiş o yüzden memeden yada mamadan sonra saniye bile kaybetmeden hemen omzuma alıp ovalayıp pat pat yaparak mutlaka ağızdan gaz çıkartmaya çalışıyorum çıkarmazsa 1-2 dakika uzandırıp tekrar kaldırdığımda mutlaka çıkartıyor. Elbette hiç biri tam anlamıyla kesmiyor gazı ama mutlaka faydası oluyor. Benim yaptıklarım bhnlar onun dışında gün sayıyorum 3 ay dolunca çok farkediyormuş. İnanmak istiyorum ve bekliyorum bakalım görücez 😊😊😊 sizler neler yapıyorsunuz ??