Kızlar oğlum 7 ay 25 günlük ben biraz grip gibiyim bogaz agrısı halsizlık ates vardı suan daha iyim hafif öksürük kaldı sadece oğlum gözlerde kızarıklık sulu sulu aceba grip ona da mı gectı cuma hastaneye götürcem simsi acile mi götürsem ki yada evde yapabılcegım bişeyler var mı