Merhaba, öncelikle geçmiş olsun. Kakada kan görülmesi çocuklarda allerjinin en büyük belirtilerinden biri. Allerjik mama kullanmayı deneyebilirsiniz. Benim bebeğimde de süt alerjisi vardı şükür ki belli bir dönem sonra geçti. Yine de en doğrusunu doktorunuz söyleyecektir. Umarım sıkıntısız atlatırsın durumu 🙏