Merhabalar 10 aylık oğlum var fakat gece biz 3-4 defa emmek için ağlayarak uyanıyoruz yalancı meme ile de ikna olmuyor illa beni istiyor ama ben gece emmesini bırakmasını istiyorum yavaş yavaş yaşına kadar bana yardımcı olur musunuz nasıl yapabilirim 🌸