Caglarass Kbbbr Sarılık olabilir mi değerine bakıldı mı hiç. Bebeğimde sarılık olduğu için ten rengi esmerimsi değişik bişey olmuştu
Nefeshiramm Kbbbr benimki doğdugunda pespembeydi kaş maş yoktu dedim sarı bu kesin 🤣 şimdi kaşları sarı ama her gören kara kız diye seviyor saçlar simsiyah
mombeto Kbbbr benm kardeşim sarıydı sarı saçlı 3 yaşına kadar sonra git gide esmerleşti şu am bildiğin kara yağız simsiuah saç bronz ten 😅Yani 40 kere değişiyor diye boşuna demiyorlar galiba