hulyaaa-123
Bebeğim 2.5 aylık ve doğduğundan beri gaz sorunumuz var doktor her çocuk farklı olur seninki kolik ama biraz fazlası dedi uyumuyordu gece gündüz zaman birbirine karışmıştı artık o ağladıkça susturamıyodum ben ağlıyodum.İki gün önce eşim aktara gitti rezene almaya orda rezene anason ve kimyon vermişler hepsini karıştırıp anne içsin diye bi tanede bebeğe damla vermişler adı GZG iki gündür bebeğim hem düzenli uyuyo hem gazını çıkarıyor hemde ağlamıyo kucağımda sevemezdim yani şuan ağlamadan duruyo çok şükür tavsiye ederim dene istersen🥰