CigdemA Kizlar selam, bebeğim 2 ay 18 günlük bugün sabah 6 da kalktı saat 22:35 olduğu halde uyumuyore. Gün içinde en fazla bir saat uyumustur. Huysuzda değil ama uyutamıyorum. Ne yapabilirim yada sizce neden ?????
CigdemA Morfrenk ya hani bebeksin sen uyuman lazım ama yok. Ben uykusuzluktan cildirdikca sürekli gülücük saçıyor 🤣 cildivicam
Morfrenk CigdemA bebekler genelgeçer ifadelerden çok sıyrılıyorlar artık, çağın bebekleri diyelim. Şu kadar uyumalı bu kadar uyanmalı, bebek belirliyor bunları işte. 4.ay olana kadar uyku alışkanlığı kazandırmak zor, patron o🤪
CigdemA Hafisee Yani 16 saat uyumamasi da anormal değil mi ? Gün içinde 20 saate yakın uyumalı diye biliyorum ama bizim ki bugün uyumuyor 😥