23 günlük bebeğim sürekli emmek ve emerken uyumak istiyor. Özellikle günün belli saatlerinde böyle ataklar yaşıyoruz. Bence karnı doyuyor ama hala emmeye devam ediyor, yatağına yatırınca da uyanıp ağlamaya başlıyor sonra yeniden meme istiyor. Aynı sorunu yaşayan var mı neden böyle oluyor 😔😔