Zey1844 Sevgili anneler Sezeryan oldum 7 gün önce başım ağrıyor iştahım yok fazla süt olsun diye yiyorum normal mi acaba
Seymen1905 Zey1844 bende hiç olmadı baş ağrısı bazılarında oluyormuş ama bi hafta ds çok fazla gibime geldi ayrıca benim iştahım çok vardı bence normal değil ama yinede bilemedim
NilMomm Zey1844 öncelikle bebeğin hayırlı olsun sağlıkla büyüsün. Benim de olmuştu çok şiddetliydi kafamı yastıktan kaldırdığım an deliriyordum. Kullandığın ilaç varsa yan etkisi olabilir. Bana ilaç yan etki yapmıştı.