Busraygtt 8,5 aylık kızım var tatile gidicez hangi güneş kremlerini kullanıyorsunuz fikir verirseniz sevinirim
Kaaninannesi17 Busraygtt sebamed kullaniyorum 2 saatte bir yeniliyorum sıkıntı yasamadik tum gun denizdeydi en ufak.kizariklik olmadi ben memnunum insallah sizde begenirsiniz💕
Merveceylan Busraygtt Trukid en iyisi ama biraz uçuk pahalı. İncia güneş kremi aldım ben bebeğime yanında da sinek kovucu losyonunu aldım. Çok memnun kaldım gerçekten tavsiye ederim