Mihribann11 Devlet hastanesinde çocuk hastalık bölümüne dr randevu yok dolu ileriki tarihler de yok ,neden böyle oldu ki acaba bilgisi olan varmi
2melekannesiiiii Mihribann11 Yoğunluk çok hem salgın var hemde virüs girdi hayatımıza yok karnım ağrıyo hastane yok bilmem bi yerim ağrıyo hastane kimi keyfe dolduruyor abartıp kimi gerçekten hasta olduğu için ama şuan salgından dolayı çoğunlukla dolu
Mihribann11 Ygtakn niye böyle oldu ki acaba ya önceden iyi kötü alırdık geç olsada şimdi hiç yok . Pandemi dolayısıyla mi artık oldu yoğunluk bize iyi olmadı bu durum aciliyet var randevu yok
Ygtakn Mihribann11 canım suan çocuklarda salgın var eniştem hacettepe coxuk bölümünde inan yer yok diyor ki akrabam olmasına ragmen randevu alamadım o kadar yogun rabbim evlatlarımızı korusun ama yüksek ateş li salgın var bugun belkı 10 post acılmıstır
Mihribann11 Ygtakn rabbim şifa versin inşallah çocuklarımıza, evlat söz konusu olunca tedirgin oluyoruz işte herşeylerinde..