Svsrms Bugün ikinci ay aşıları yapıldı. Akşama doğru kızım çok ağlamaya başladı. Biraz önce de kakasını mukuslu ve yeşil yaptı. Acaba aşıdan midir başına gelen var mı
zhrayca2001 Svsrms bizde dün olduk. Hiç böyle görmemiştim kızımı yaa şoka girdim o kıpkırmızı oldu ağlamaktan göz yaşları aktı naptıysak susmadı en son mecbur calpol verip ağrısını dindirir die düşündük ondan sonra rahatladı yavrum uyudu kaldı 3 4 saat uyudu
Eczmery Svsrms ben 2gün önce verem aşısını yaptırdım. Diğer ikisini birer hafta arayla yaptırmayı düşünüyorum. İnşallah rahat geçer 🥺
NazliHilal Svsrms aşıdan sonra mukuslu yeşil kaka benim kızımda da oldu. Dün sabah yapıldı aşısı, gün boyu uyudu. Akşam ateşi 37,8 oldu en yüksek. Gece deliksiz uyuyan bebeğim iki saatte bir uyandı, şimdi de memede 😓
zhrayca2001 Mltems evet canım 3 aşıyı birden yapıyolar. Verem aşısı yapılırken koldan cenin pozisyonuyla kolla bacağı bir tutturup bi elinlede başını bastırttılar dün bize kola vurdular diğer 2 sinide birini bi bacaktan diğerini bi bacaktan yaptılar 😔
zhrayca2001 Svsrms valla aşıdan önce daha sulu çıkarıyodu şimdi afedersin posalı gibi kabız değil ama daha katı artık sulu değil🤷♀️sizde nası değişiklik oldu bide rengi koyu sarıya doğru dönmüştü önceki gibi açık sarı değildi
Havva01 Svsrms Bizde 15 gün önce olduk 2 ay aşısı mukuslu kaka arada bir bizde oluyor o yuzden korkutmadı beni biraz ağlaması oldu tabi aşının ağrısıdır büyük ihtimal calpol verdi doktor ondan icirdim rahat uyudu çok şükür onun gayrida birseye rastlamadik
AselinnAnnesi Svsrms bugün sabah bizimde var aşımız çok aglarsa diye içim gidiyor bakalım bizi neler bekliyor.sizede çok geçmiş olsun
Svsrms zhrayca2001 baya ishal gibi ve yeşil doktorumuza sordum aşı yapmaz bunları dedi şuan salgın var takip edin vdevam ederse hastaneye getirin dedi
Edalikuzusu Svsrms bizimde öyle oldu kakası değil ama çok ağladı aşı yerleri kızarmıştı değince çığlık atıyordu bacakları ağrıyordu fitil verdim bide calpol rahatladı şükür
zhrayca2001 Svsrms allahalaa biz bi ara gittik hastaneyede yeşil kaka yaptıydı sordum doktor normal demişti ama ateş var mı hala