Yeniann3 Meme emdiği için kullanmıyorduk şimdi süt vermeye başladım. Paşabahçenin almıştım şok marketten aler alecele oldu biraz. İçerken sızdırıyor 🙄 yeni alacağım sanırım
Omero21 Yeniann3 bence bi tane avent alın zamanla uç değiştirirsiniz cam olması hijyenik açıdan çok rahat olur ben hiç sıkıntı yaşamadım ayına göre ucunu değiştirdim
Deletedmom0099 Yeniann3 benim kızımda 13 aylık xl olan başlığı kullanıyorum satın alırken üstünde yazıyor boyutları