Of of nerden baslasam nasil başlasam..oğlum doğduğunda ilk 3 ay o kadar güzeldiki sorunsuz atlattik o ayları.3 aydan sonra 13 aya kadar kucak bebeği olmustu abartmıyorum ev isimi bile kanguruda yapardim ki kucak ona yetmezdi evin icinde gezinmek gezdirilmek isterdi sonra yurudu rahatlarim dedim yine olmadi.hic oyuncak bilmedi oyuncaklarina ayırdığı süre 1 dakika.suan 19 aylık masallah 30 kelimesi var tam cikarip söyleyebildiği ama onlarida ihtiyac halunde kullanıyor iste gun icinde bir kaçını..ben tekrar et diyince bildiği kelimeleri sirayla tekrarliyoruz hergun.neyse bu siralar aşırı cizgi film bağımlısı oldu gecen hafta memlekete gittik çoluk cocuk ortam musait bag bahçe ama yok oğlum cocuklarin ona yanaşmasını istemedi ki kendide hakli gurbette olunca ortamda nasil davranılır,nasil iletisim kurulur bilmiyor sürekli kacti herkesten.sanirim artik 2 yas sendromuda başladı olur olmaz herseye ağlama memnuniyetsizlik hat safaya cikti.bugun sirf çizgi film izlemesin die aksama kadar oyun oynadım ama oglum hemen sıkılıp ağlamaya basliyor baska cocuklar oyun arkadaşı bulunca bikmadan oynar benim oğlum herseyden cabuk sıkılıyor ay vallahi daha cok sey varda uzun olmasin die kısa kestim.ben cocugumu ortamada soksam mutsuz akranlariylada bulustursam mutsuz babasi amcası ve bendeb baska kimseyle durmaz oynamak istemez napcam ben 🙄