Mathsteacher Canım bende oğlumu 4,5 aylıkken yaptırmıştım dikişli oldu. İlk gün sadece biraz ağladı. Sonra normaldi bi sıkıntı yaşamadık. Mümkün olduğunca beze temas ettirme ondan çok rahatsız olmuştu oğlum. Doktor bi sıkıntı olmaz dedi aslında ama ben sünnet külotlarının plastik kısmını kesip bezin içine koymuştum. Plastiği tenini kesmesin diye de etrafına çorap geçirdim. 1 hafta falan bu şekilde kaldı ne olur ne olmaz iyice iyileşsin diye. Sonrasında onu da bıraktım zaten. İlk başlarda pipisine dokununca falan huysuzlanır kendini kasar bunlar normal. Ama bi süre sonra geçiyo erkenden yaptırmak en iyisi kesinlikle 😊