Sefaserpil Laktoz intoleransı, laktaz adı verilen ve süt şekeri olan laktozun parçalanarak sindirilmesini sağlayan enzimin, ince bağırsakta üretilmemesi ile ortaya çıkıyor. Bu nedenle laktoz intoleransı olan kişilerde süt tüketiminden 30 dakika sonra mide spazmı, şişkinlik ve hatta ishal görülüyor. Açıklaması böyle ,yani süte karşı hassasiyeti olabilir bi süre direk süt vermeyin sonra tekrar deneyin yine böyle olursa bi doktora danışırsınız . Çok geçmiş olsun 🎈@