minikturta normal canım. Uyum sağlıyacak daha bide biberonla beslendiyse yoğum bakımda onunda etkisi oluyor. 3 güne toparlar ama daha çok küçük büyük ihtimalle gaz sancılarıda vardır. Ayaklarını karnına doğru çekmeye çalışıyorsa gazlıdır. Sabırlı olmalısın bol bol ten teması yap rahatlasın yavrum benim oğlumda yattı 8 gün iyi bilirim şu an senin kokunu bol bol duymak için bile ağlar işini gücünü bırak hep kollarında olsun.