Edizalim 2 aylık galıbe benımde oglum 1ay 20 günlükken felan uyumadı 1 gun mahfetmıstı benı sabah 7den aksam 8 9a kadarr omzumda tutuyordum omzumda uyuyordu yataga koymadan uyanıyordu. 2ay 11gunluqu suan 2ay 9gunluk ken yıne aynısını yaptı atak lar bıtmıyor uzunda surebılıyor kısada küçük oldukları ıcın gozlerı yavastan acıldı. Dunyaya alısmaya calısıyorlarmıs ellerını kollarını kendını ögrenıyormus geceyı gunduzu ayırt ettıklerı ıcın boylelermıs bızım kokumuza ıhtıyacı varmıs bızım omzumuzda durmak ıstemesenınn sebebı kendını guvende hıssedıyormus