Minikkusuumm Sorum yukarda kızlar eşim yarın görüşmeye gidecek şartları maaşı ne kadar bilgisi olan varmi
kaymakliekmekkadayifi Minikkusuumm ay bende cok merak ediyorum bunu. Bi ara bizde esimle düşünmüştük ama isleme sokamadik. Esim bi teslimat yapan kisiyle konusmustu 4 5 bini buluyo maasimiz demis. Ama kadar dogru ne kadar yalan bilemem
Minikkusuumm kaymakliekmekkadayifi eşim iş arıyordu bugün arkadaşıyla konuşmuş seni buraya aldıralım demiş maaşta sizin dediğiniz gibi ama bilemedik bizde
kaymakliekmekkadayifi Minikkusuumm ama calisma saatleri biraz esnektir onlarin . Yani bana aksam.9 da bile siparis getirdikleri oluyo
Egelim Minikkusuumm Bir tanıdığımız trendyol Expresste çalışıyor, dağıtımını yapıyor daha doğrusu ve aylık maaşı 10-15 bin arası. Bir arkadaşım da şubesinde çalışıyor oda çok memnun. Genellikle bu tarz firmalar mağdur etmiyor çalışanlarını, değer veriyor.
Minikkusuumm Egelim şuanki çalıştığı yerden hiç memnun değiliz maaşı idare eder ama sürekli akşam 10 da geliyor
Minikkusuumm kaymakliekmekkadayifi eşimin arkadaşı 1 senedir orda çalışıyor 1 sene oldu 2 kere anca olmuştur 8e kadar çalıştığım demiş
Egelim kaymakliekmekkadayifi Dağıtımcı dediğim kişi kendi arabasını aldı ama 200 bine, kurum vermiyor araba. Bazen öğlen bile işim bitmiş oluyor diyor bazen akşam 5-6, her şube için bir dağıtımcı olduğu için biraz zor girmek galiba ☺️
kaymakliekmekkadayifi Egelim onu biliyorum kuzucum ama nasil 1 tane ya o kadar hızlı siparisler nasil geliyo o zaman😂😂
Elifm B3nim eşimde bugün trendyola basladi hayirlisi bakalim nasil olacak saat 4 de gitti 11 buçukta bitecek bakalim
Elifm kaymakliekmekkadayifi maaşı yaptığın dağıtıma ve km ye bağlı dedi bilmiyorum yani acikcasi ama iyi bsiiler yaparsan 5 . 6 bin en kötü 4 5 bin TL kalıyormus eline .harcamaların dışında dedi tabi ne kadar doğru bilmiyorum ama esim şirket açmış gibi gözüküyor suan muhasebe masrafları f3lan yaptı.
kaymakliekmekkadayifi Elifm dagitici olarak mi girdi esiniz ? O zaman normal bi eleman alimi gibi olmuyor onlarin ki