[silindi] 17 aylık kızım, 12 aylık olduğundan beri 9da yatar 7 de kalkar, öğlen bir kere 2 saatlik uyur, ama gün içinde çok yorulursa akşam üstü bi daha uyur o zaman da gece uykusu geç gelir, yani demem o ki ne zaman uykusu gelirse o zaman uyutulmasi taraftarıyım zorlamam 😂