Kızım 14 aylık, 2-3 aydır koltukta sıralıyor. Koltuktan bize Bi kaç adım atıyordu. 3 hafta önce birden kendi kendine çok uzun bir mesafeyi koşarak gitti ben çok şaşırdım telefonda konuşuyordum çığlık attım hatta. Ama sonra yine emeklemeye sıralamaya devam etti. Şimdi o uzun mesafeyi (iki koltuk arası) gidip gelebiliyor. Duvardan tutunarak yürüyor tek elle koşa koşa yürüyor ama Bi türlü normal yürümeye başlamıyor.
Neden olabilir doktora götürmeye gerek var mı ne zaman yürür bu çocuk 😔 artık rahatça yürüsün oynasın istiyorum