Merhaba anneler kızım 1 yaşında anne sütü alamıyor sütüm bittiği için ek gıda formül mama besleniyoruz fakat kızım su 15 gündür hiç bir sey yemek istemiyor sadexe süt mama içior corba yemek hiç birsey yemiyor 1 yas ve üstü anneleri sizinde böyle oldu mu nasıl başladı yemek yemeğe