simgesell 1.ay kontorlunde kilo alimi ve sarilik durumuna gore doktorunuz derdj aslinda. Bizimkisi 1.aydan itibaren uyanmadikca uyandirma emzirmek icin dedi o zamandan beri uyandirmiyorum kilo aliminda da azalma yasamadik. Ama her bebek gelisimi farklidir bizimkisi oyle diye sizinkisi icin de ayni durum gecerli diyemiyorum doktorunuz gelisimine gore soyler size de msj atin isterseniz veya saglik ocagi hemsirenize danisin gelisimini onlar bilir siz de ona gore uyandirmadim diye evham yapmaz rahat edersiniz 😊