Kızlar merhaba, dokuz aydır süt sağarak bebeğimi besliyorum. Son bir aydır hastane tipi makine kiraladım , aşırı derece de canımı yakıyor sağarken özellikle sağ göğsümü. Bugün ilk kez başıma şöyle bişey geldi; yaklaşık 40 cc sağım yapmışım hiç kafamı eğip bakmamıştım bir baktım ki renk kıpkırmızı, göğsüm kanamış ve süte karışmış hemen sağmayı bitirdim tabi. Şimdi ne şekilde devam edeceğim hiç bir fikrim yok başına gelen varmı acaba