Gamzezzzz benim hikayem çok uzun 7 sene olacak ilaç kullanalı. Kaygı, iç sıkıntısı, sürekli yorgunluk bitkinlik hep hasta gibi hissetmek, mutsuzluk. Düzelmiştim hatta ilacımı 5mga kadar düşmüştüm ama hamile kalınca ilacımı bıraktım 21.haftada nüksetti hem de çok ağır bi şekilde. Yine başladım ilaca ama hem hamilelik hem bebeğe bi şey olacak mı korkusu ilacımı içsem de geçmedi. Doğum yaptım bu sefer lohusalık depresyonu geldi sonra bebeğim kolikti vs vs derken şu an ilacım 40mga kadar yükseldi