Arkadaşlar sütün kesileceğini nasıl anlarız acaba.normalde emzirdiğini için sütümü hiç sağmıyordum bugün ek gıdayı katı yaptığım için açılsın kıvamı diye süt sağıp katmak istedim ama sütüm gelmedi sadece bir kaç damla şeklinde geldi oda kanlıydı.daha sonra ara verip elimle sağdım az bişey kan yoktu sonra tekrar pompa ile sağmaya kalktım yine kan geldi ve süt yoktu.oglumda bugün emmiyor çekip bırakıp ağlıyor az geldiği için kesiliyor mu acaba süt yoksa hep yoktu da ben emdiği için var mı sanıyordum anlamadım