Merhaba anneler ☺️ Bir sorunumuz var gerçekten biri yol gösterse çok mutlu olurum🤲🏻 . 34 aylık kızım var . Gün içerisinde çok fazla su içiyor. Gecede memeyi bıraktıracağımıZ zaman emmesin diye su verip o şekilde bıraktırmıştık, odur budur gecede uyanıp su içer üç dört defa bazen daha fazla bazen daha az. Tuvalet alışkanlığıda yok henüz bu yüzden, çok işiyor su içtiği içinde hemen hemen her sabah uyandığında altı ıslak oluyor. Gece su içmesini kesmek istiyorum ama çok ağlıyor su vermeyince. Bıraksa tuvalet eğitiminede başlayacağım. Bir yakınım suluğuna tuz koy geceleri o şekilde ver içmez dedi . Şimdi ona başlıyacaz ama korkuyorumda . Hepten su içmekten kesilir mi diye. Yardım ederseniz sevinirim 😔(çok su içiyor diye doktora getirdim tüm değerleri güzel çıktı normaldir dedi )