Merhabalar anneler 🌸
Geçenlerde bir post açmıştım kızım 4 ay 10 günlük atak dönemi uyumuyor vs diye.
2 gündür de yeni huy edindi beşiğinde kendini yüz üstü döndürüyor yüz üstü yatıyor başına gelen oldu mu hiç ? Bi sakıncası var mı acaba bilen varsa yardımcı olur musunuz?
Ve bebekleriniz kaçıncı ayda dönmeye başladı kızım 2 gündür çok rahat bir şekilde kendini sırt üstü yatarken yüz üstü döndürüyor uyanıkken de yapıyor bi bakıyorum pıt diye döndürmüş kendini 😑 Sizin bebişlerde yapıyor mu böyle ?