Mervekaynak Rota virüsü aşısı için ne yapmak gerekiyor hanımlar? Yani özel hastaneye mi gidilmeli doktora ne diyeceğiz sağlık ocağı özel aşı doktorunuzda yaptırıyorsunuz dedi ama henüz sabit bir doktorumuz yok bilgisi olan söyleyebilir mi
Fun Mervekaynak yoo hayır gidip eczaneden aşıyı alıp sağlık ocağına gidiyosunuz oradaki hemşireler yapıyo gayette. Bi çok anne bu şekilde yaptırıyo
Mervi-10 Mervekaynak bizde dün yaptırdık özel doktorumuz var muaynanesine gittik o zaten ben yapıcam sağlık ocağına yaptırmayın dedi bize doktorumuz yaptı
Lenagazel Mervekaynak Canım kendi doktorunuzda yapabilir takipli olduğunuz sağlık ocağıda yapabilir aşıyı eczaneden siz temin ediyorsunuz ya doktor ya sağlık ocağı vuruyor
Asilinannesi1 Mervekaynak dün vurulduk daha aşıyı eczaneden aldım sağlık ocağı yaptı. Doktoru uzak diye sıcakta götürmeyim dedim oraya kadar sağlık ocağında yaptırdım
Yasemin38 Mervekaynak canım eczaneden alıp sağlık ocağında bile yaptırabilirsin zaten ağızdan verilen bir damla.İlk doz 3.ayın içerisinde yapılan bir aşı zaten bu zaman içerisinde foktora falan götürecekeseniz ozmanada denk getirebilirsiniz.
AliK 3 aylıktı doktorumuz diğeri 5 ayda dedi. Fakat geçen bir postta asi zamanı 2 gün geçmiş işte şu kadar günden sonra yapılmıyor diye okudum unuttum kaç gündü neydi
Elfida-10 AliK Çocuğunuz ilk doz rotavirüs aşısını 15 haftalıktan önce; son dozunu 8 aylık olana kadar almalıdır.
Ltprknn Mervekaynak pek çok sağlık ocağı kabul etmiyor.ozel bir asi siz alıp yapabilirsiniz ama yanağının kenarından yavaş yavaş vereceksiniz 2 marka var.ozel hastaneye giderseniz doktor yapar.ama mutlaka danışın rotarix 2 doz örneğin ilki 2. Ayda yapılıyor
JaneEyre Mervekaynak bugun kendi cocuk doktorumuza gittik genel kontroller yapildi gittigim ozel hastanede odemesini yapip olduk