Mavsnz06 Kızlar kıyasladığımdan değil bebeğiminnayına göre diğer akranları kaç merak ediyorum yazar mısınız
91817161 Mavsnz06 arkadaşım kilo karşılaştırması yapma az olursa üzülürsün stres yaparsan sütün azalır doktorun iyi diyorsa boşver
Mavsnz06 91817161 karşılaştırma değil içiniz mi fesat bilmediğim için ayına göre kaç siye doktora da gitmiyorum bi Böyle önyargı olanlar bi yazmasjn
Mom987 Mavsnz06 Bebegin doğum kilosuna göre degisir. Mesela sizin ki 3500 kg doğmuştur 6500 gr iyidir. Bir başkasının ki 2500 gr doğmuştur 5300 gr iyidir. Bir de genetik faktör var.
91817161 Mavsnz06 içimiz fesat olsa bu şekilde cevap vermem çocuğunu doktora bile götürmüyorsan kilosuna bu kadat takılmaman lazım
Mervi-10 Mavsnz06 ne ön yargısı ben gayet normal bişi söyledim her bebek aynı olmazki dedim bunda kötü bişi bulamadım senim hormonların tavan yapmış tatlım ondan heralde 🙏 inş en kısa zamanda kendine gelirsin
Mervi-10 Mavsnz06 ben zaten ön yargılı davranmadım benim kızımda 3 ay 13 günlük 61 cm 6500 kilo seninki kaç küçükmü geldi yada gözünü mama veriyorsan az az sık sık ver daha iyi gelişiyorlar hemde tuvaletlerini düzenli yapıyorlar hemde reflü oluşmuyor