Drn05 aylarca diyet yaptım ne kahvaltıda peynir yedim nede çoookk sevmeme rağmen çikolata. Sonra burada bir post okudum. Bir anne bebeğini alerji doktoruna götürmüş ve doktor demişki eğer hafif atlatiyorsa yavaş yavaş diyeti aç. Bende öyle yaptım önce içinde süt ürünleri bulunan gıdaları tükettim bebeğimin durumuna göre yavaş yavaş açtım diyeti sonra zaten doktora gittik kan testi yaptı ve alerjisi yok dedi. Anlayamadigim aylarca boşuna mı diyet yaptım yoksa bebeğimin vücudu artık alismismiydida test negatif çıktı bilemedim 😂 ama geçiyor her zamanla dert etmeyin