Tugbailker Arkadaşlar 52 günlük bebeğin var sağ göğsüm sürekli yara hiç geçmiyor ne kullandiysam faydasını göremedim iki gündür ise sağiyorum emzirmiyorum ve sütümle birlikte kan geliyor bebeğime vermiyorum döküyorum ve sağ göğsümde çok ağrı var ne yapabilirim başına gelen var mı ne önerirsiniz lütfen yardımcı olun 🤲🤲😢
MotherOfAlmila Tugbailker Benim arkadasimin yarasini iki gunde lansinoh krem gecirirken benim ki 1 ay surdu gecirmedi. Ancak ve ancak eczaneci abla sagolsun, krem arayisindayken, sana bir karisim yapicam dedi, o gecirdi hemen. Ben de cok cektim.🥵
Matmazellll Tugbailker Kan gelen göğsünden sütü sağ ve dök enfeksiyon kapmışsn doğum yaptığımda bir bayanın bebeği emmiyordu sagdiktan sonra kan geldi sütünden enfeksiyon dedi doktor geçmiş olsun
Matmazellll Tugbailker Birde şu hep aklında olsun her emzirme öncesinde göğüs ucunu suyla veya sütle ıslat öyle emzir kuru kuru emerse yara olur .
Zeyzeynoo14 Tugbailker bende de göğüs ucum yara olduğu için bi kaç defa kanadı ama sonra geçti. Lansinoh kullandım krem olarak her emzirme ya da sağım sonunda temizleyip sürdüm. Birde bebeğim için bebantolun pişik krediyle ikisini bir karıştırıp kullandım onunda faydasını gördüm
Lilya-t Benimde ilk zamanlar yara olmuştu doktora sordum kan gelsede emzirebilirsin demişti . Krem olarak lansinoh iyi geldi ama Garmastan lansinoha göre daha iyiydi .
simgesell Benimde öyleydi mastit oldum . Garmastan pomad al eczaneden . Lansinoh bende hiç bir işe yaramadı bu dediğim kremi al mutlaka emzirdikten sonra göğsünü yıka kurula sür
Portakal Tugbailker abimin eşinin de yara olmuştu hatta kopma derecesine geldi madecassol kullandı 2 3 güne iyileşti. Bendde kızım kuvezde kaldığı için sütümü sağıyordum her sağımdan sonra sürdüm hiç yara olmadı
ayse-can Tugbailker saf zeytinyagi sur canim ve göğüs pedi kesinlikle al onada zeytinyagi sur ben hic yasamadim göğüste yara agri yengemin tavsiyesi hic unutmam dogumdan sonra yaklasik 1 ay sürdüm gunde 4 5 kez senfe yal hemrn iyilesir
Elifm Ben ilk cocugumda kanlı emzirmjsjm halbuki yaraydi ama kanlı akmiyordu bebek güçlü cektiginden kanlı yutmuş . Baktım bi kac kez kanlı küstü aklım başımdan gitti hastanede bir buçuk aylık bebeğin midesini yıkadilar ben çünkü gogusumden geldiğini dusunmemistim. Hayatimdaki en kötü günlerden biriydi
Tugbailker Elifm sizin kanlı sütünüzü emdiği için mi yikadilar midesini aynı şekilde bende 1 sefer fark etmeden verdim baktım kanlı bı sekilde kustu o an kestim emzirmeyi zaten 2 gundurde emzirmiyorum korktum kesilmesin diye sagip döküyorum
Esraadsoy Canım tahinin üstünde sarımsı sıvı yi sur anında geçiyor. Ben 2 ay boyunca çektim o ağrıyo lansioh garmastan falan fayda etmedi şuan 4 aylık çok rahatım yaram falan yok😊
Tugbailker Esraadsoy bunu çok duydum susam yağı almıştım tahin susam yağıyla yapılıyor diye ama birde onu deneyeyim teşekkür ederim 🥰
Elifm Tugbailker kanlı sütü içmiş ben farketmedim kendi içtikten sonra devamlı kanlı kusunca acile gittik oyle oldu . Bisi olmaz demişlerdi bana sahip atmak ideal yani birazda dinlenmesi lazım ki iyilessin