Aysenurkk Mom05273 anladım. O aylarda ben de gazı yok çıkarıyor sanıyorken sonradan aslında gazdan ağladığını fark etmiştim yine de hiçvir şey çözüm olmazsa gaz üzerine yoğunlaşabilirsiniz. Umarım geçer🙏🏼
Tehay Mom05273 eger aglamasi şiddetleniyorsa kulagina 2 damla sutunuzden damlatin ve pamuk koyun kulagina agrisi gidecektir. Doktor soylemisti
safakbakir Mom05273 tam 3. Ayına girdiğinde kızım da öyle oldu gülerken bile bi anda basıyodu çığlığı gözyaşlarıyla ağlıyordu, sakinleşmiyordu. Şimdi 3+5 biraz daha düzeldi. Sabır lazım bizlere çokça, panik olmamak lazım bağırsınlar artık 😅
Handezehra Mom05273 benim kızım da öyleydi bi dönem bi 8 gün filan sürdü kendine bi saat belirlemişti sanki gece 7 den sonra başlayıp hiç durmadan yaklaşık 2 saate yakın ağlıyordu ve o dönemde artık ne yapacağımı şaşırmıştım ama şu anda 3 ayı tamamladı ve birden kesildi o durumlar sakinliğinizi koruyun siz gergin oldukça o hissedip iyice geriliyor biraz sabredin geçecek yakında
Handezehra Mom05273 evet anlıyorum sizi benim de ağladığım çok olmuştur eksikleri ne olabilir diye bakıp hepsini yapınca yine susmazsa diyordum artık yapacak bişey kalmadı dayanmak çok zor oluyor ama bakıyorum burada yorumlara 2 yaşa kadar ara ara olacakmış dayanmaktan başka çare yok gibi
Yeldanur Mom05273 Kesinlikle bazen diorm ya olsun sonra aman aman kızım cok uslu bir bebektir saatlerce oynar yere örtüsünü sererim oynar konuşur siimdi diş çıkardı huysuz
Yeldanur Mom05273 Dördüncü ayda düzelir canım bazen zorlanır ağrısı acısı karnı yoksa kolay kolay ağlamaz ataklar sorun biraz bide gaz