AygulSina 6,5 aylık. Başka sıkıntılarımız var malesef. 1 haftadır hastaydı üst solunum yolu enfeksiyonu vardı antibiyotik kullandık. Sonra alerji oldu ishal oldu şimdide verem aşısının olduğu kolunda akıntı oluyor ve o iz yeri çok büyük. Doktora götürdük takip et devam ederse çocuk enfeksiyon bölümüne yönlendiricez dedi. Bakalım 🤷🏻♀️