4 aylık bebeğim şimdiye kadar hamak beşikte uyuyordu. Gece gaz sancısı çok oldupu için her uyandığında bazen sallıyordum tekrar uykuya geçiyordu.şimdilerde ise gündüz gece sürekli sallamamı istiyor yoksa uyumuyor ve hemen uyanıyor. Bu durum bıktırdı artık ve bugun park beşiğinde uyutuyum diyorum ama çok tedirginim. Sallanmadan uyumak istemeyecek.böyle geçiş yapanlar neler yaşadınız? Biraz cesaret istiyorum sanırım 🙈🥺