Beratbaris benim oğlum da bakmazdı. Sanırım otizmden korkuyorsunuz çünkü o aralar ben de öyleydim. Sonra fark ettim ki ben oğluma hiç adıyla seslenmiyormuşum ki, annem, kuzum, oğlum, dediğim için ismini bilmiyormuş. Hadi Sina ile mutfağa gidelim, ce-ee oyunu oynardım. Sina neredeee? Aaa Sina burada, diye diye ismini aşıladım. Siz de her oyun da ismini söyleyin, AA bak barış bu araba, hadi barış elma alalım,, gibi. 🥰