Deletedmom5454 Kızlar 21 gün oldu toparlandım ağrım kalmadı dedim ama bugün dikiş yerime elledim ufaktan bir sıvı geliyor dokununa bir yerinden bazı yerleri de kabuk olmuş eşim iyileşiyor dedi ama ben korkuyorum iltihap olabilir mi
Asl90 Deletedmom5454 büyük ihtimalle bir sorun yok canım hafif sıvı gelmesini normal karşılıyorlar. Doktorunuza danışın ama
Annabel-Lee Deletedmom5454 Benim de öyle olmuştu, hafif bir iltihaplanma vardı, doktorum Rif ampul önerdi. Eczaneden alıp 1-2 gün kullanınca geçti.
Annabel-Lee Deletedmom5454 Bu arada benimki doğumdan 10 ay falan sonraydı. Ama hep dikişlerin bittiği uçta bezelye kadar bir yumruluk vardı. Bana eşim dikişin bittiği yer öyle sert olur dedi ama iltihap akınca doktorumla iletişime geçtim. Rif ampul kullanınca geçti.
Emos3351 @Deletedmom5454 aynısı bende olmuştu 1 ay oldu doğum yapalı dikişin kenarından sarı şekilde geldi sıvı hemen doktora gittim ve beni ameliyat yapan doktor baktı bişey yok dedi öyle hemen iyileşmez dikiş dedi gönderdi sonra hiç bişey kullanmadım kendiliğinden geçti 1 -2 günde
Annabel-Lee Deletedmom5454 Eczaneye sorunca direkt veriyorlar. Doktorum önerince ben reçetesiz almıştım. Küçük ampüllerde(şişe)(iğne yapılan minik ampül) oluyor
Annabel-Lee Papatyamsi Beni de. ☺️ 10 ay geçmiş doğumdan ve dikişim açılırsa korkusu yaşamıştım. Kurtarıcım oldu.
Melikeeeecansuu Deletedmom5454 ıntap olabılır sen yınede bı gorun sonradan koyu olursa gıtsende gec kalmıs olursun